یادگیری هوش مصنوعی پیشرفته برای بازیها با Behavior Trees دانلود رایگان Udemy

[ad_1]

درختان رفتار (BT) یک معماری هوش مصنوعی است که شخصیت های بازی را قادر می سازد تا رفتارها را انتخاب کرده و آنها را انجام دهند ، از طریق معماری درخت مانند که عملیات منطقی ساده اما قدرتمندی را تعریف می کند. می توان آن را در طیف گسترده ای از ژانرهای بازی از تیراندازهای اول شخص گرفته تا استراتژی های زمان واقعی و توسعه شخصیت های هوشمند با قابلیت تصمیم گیری هوشمند استفاده کرد. پایگاه کد فریبنده ساده و در عین حال منطقی ، قابل استفاده مجدد و فوق العاده قدرتمند است. کتابخانه به صورت نوشته شده است سی شارپ و اجرا شده در وحدت 2020، اما به راحتی به سایر برنامه ها منتقل می شود.

در این دوره ، پنی تکنیک هوش مصنوعی پیشرفته BT ها را که برای ایجاد شخصیت های بازی باورپذیر و هوشمند در بازی ها استفاده می شود ، با استفاده از شیوه تدریس و دانش جهانی تحسین شده از حدود 30 سال کار با بازی ، گرافیک و نوشتن دو کتاب برنده جایزه در بازی های AI در کل ، شما همراه با کارگاه های آموزشی طراحی شده برای راهنمایی هر مرحله از تنظیم API خود BT خود را دنبال خواهید کرد. شما می توانید کل کتابخانه BT را از ابتدا بسازید ، در حالی که یک کتابخانه ایجاد می کنید سناریوی شبیه سازی گالری هنر به طور موازی ، API را پیش از موعد آزمایش کنید.

نحوه برنامه نویسی و کار با آنها را بیاموزید:

  • کتابخانه درخت رفتار و API که در طیف گسترده ای از پروژه های بازی قابل استفاده مجدد است.
  • معماری درختان ، گره ها ، برگ ها ، توالی ها و انتخاب کننده هایی که رفتار شخصیت های غیر بازیکن (NPC) را مشخص می کند.
  • مشها و عوامل ناوبری که برنامه ریزی مسیر پیشرفته و قابلیت های ناوبری را برای کاراکترها فراهم می کند.
  • یک سیستم تخته سیاه که به عنوان یک موجودی جهانی برای کشورهای جهان عمل می کند و به شخصیت ها اجازه می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

مطالب و مرور کلی – هوش مصنوعی پیشرفته برای بازی هایی با درختان رفتار را بیاموزید

در طول دوره ، تا زمانی که یک کتابخانه BT و API از ابتدا ساخته شده اند ، شما را دنبال خواهید کرد تا به شما امکان آشنایی دقیق با پایگاه کد را بدهد. در کنار این ، یک شبیه سازی گالری هنری ساده برای آزمایش عملکرد کتابخانه در کنار هم قرار می گیرد. این شبیه سازی همچنین برای ناوبری و برنامه ریزی مسیر به سیستم NavMesh Unity متکی خواهد بود.

این دوره با مرور اجمالی درختان رفتار شروع می شود و تمام عناصر اساسی (شامل درختان ، گره ها ، برگها ، دنباله ها ، انتخاب کننده ها و سایر سازه های منطقی) را پوشش می دهد. کد برای حرکت در درخت رفتار توسعه داده می شود و برای هدایت شخصیت های غیر بازیکن در گالری هنری از جمله سارق ، پلیس ، بازدیدکنندگان و کارگران استفاده می شود. در طول این کار ، دانش آموزان از نحوه ساخت درختان رفتار و نحوه عبور از آنها ، برای اعمال اعمال بر روی شخصیت های بازی ، آگاه خواهند شد.

در پایان این دوره ، دانش آموزان یک کتابخانه و API کامل BT خواهند داشت که می توانند از آنها در پروژه های بازی خود استفاده کنند ، تا شخصیت های بازی را با رفتارهای پیچیده هوشمند ارائه دهند.

آنچه دانش آموزان در مورد دوره های پنی می گویند:

  • به نظر می رسد ، سخت ترین قسمت این دوره برای من یافتن کلمات برای توصیف میزان خوشحالی من از ثبت نام در آن است.
  • من صادقانه عاشق روش تدریس Hollistic هستم و هرگز در چند ساعت در مورد برنامه نویسی م effectivelyثر با چنین توضیحات مفصل چیز زیادی یاد نگرفته ام!
  • پنی یک مربی عالی است و او کار بزرگی در تجزیه مفاهیم پیچیده به موضوعات کوچکتر و قابل فهم انجام می دهد.

[ad_2]

به این مطلب امتیاز دهید

توجه و هشدار
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از تگ سرویس و سایت های آن پیگرد قانونی دارد.
هرگونه کپی برداری از قالب و مطالب شرعا حرام بوده و پیگرد قانونی دارد وقابل پیگیری خواهد بود!
منبع تگ سرویس
رمز فايل : www.tagservice.ir
۳ سال به صورت حرفه ای با وردپرس کار میکنم و به کارهای وب و سئو و همچنین برنامه نویسی علاقه مندم.
نوشته ایجاد شد 70

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
تبلیغات class=