از مبتدی تا حرفه ای Udemy بارگیری رایگان

[ad_1]


نمایش پست ها:
20،698

راهنمای کامل نحوه مدلسازی ، بافت و تنظیم شخصیت های حرفه ای سه بعدی با بلندر!

ایجاد شخصیت نهایی در بلندر

آنچه یاد خواهید گرفت

  • نحوه حرکت در بلندر و تشخیص فضای کار

  • بتوانید تکنیک های مختلف مدل سازی سه بعدی را شناسایی کنید.

  • نحوه قرار دادن تصاویر مرجع که به عنوان راهنمای مدل شخصیت های سه بعدی عمل می کند.

  • از تکنیک مدل سازی جعبه برای ایجاد یک شخصیت سطح سخت با اشکال اولیه استفاده کنید.

  • برای ایجاد یک کاراکتر ارگانیک ساده از تکنیک مدل سازی چند ضلعی استفاده کنید.

  • نحوه استفاده از اصلاح کننده هایی که بر هندسه یک شیء به صورت غیر مخرب تأثیر می گذارد.

  • چگونه می توان با تکنیک مدل سازی چند ضلعی و روش مدل سازی منحنی ها ، یک شخصیت انسانی حرفه ای را مدل کرد.

  • ایجاد و اختصاص مواد به مدل.

  • با نحوه باز کردن مش سه بعدی در نقشه UV آشنا شوید.

  • چگونه می توان یک طرح UV را سازماندهی و صادر کرد تا بعداً از آن به عنوان راهنمای نقاشی بافت استفاده کنیم.

  • نحوه استفاده از ویرایشگر shader و شناسایی گره های خاص را بشناسید.

  • از تصاویر بافت و نقشه های PBR برای ایجاد مواد مختلف استفاده کنید.

  • ایجاد بافت های رویه ای با ترکیب گره ها برای ایجاد سایه سازهای جدید.

  • مش سه بعدی را با کلیدهای شکل تغییر دهید تا حالت چهره را به شخصیت نشان دهید.

  • یک دکل (اضافه کردن استخوان) ایجاد کنید که به شخص اجازه حرکت می دهد.

  • از درایورها برای تنظیم مقادیر کلیدهای شکل و ایجاد برخی محدودیت ها در کنترل کننده های استخوان استفاده کنید.

  • تفاوت بین سینماتیک جلو و سینماتیک معکوس را مشخص کنید.

  • اشکال را طوری طراحی کنید که استخوان های کنترل جذاب تر و بصری تر شوند.

  • نحوه اختصاص وزن اتوماتیک به مش و نحوه رنگ آمیزی وزنه به صورت دستی.

  • بتوانید پس از اتمام کار دکل ، شخصیت را ژست و تحریک کنید.

الزامات

  • قادر به کار با رایانه ای باشید که قادر است Blender نسخه 2.9 یا بالاتر را اجرا کند.

  • توصیه می شود با موس سه دکمه کار کنید ، اما اجباری نیست.

  • دانش اولیه از Blender یا هر نرم افزار سه بعدی دیگر مطلوب است ، اما کاملاً ضروری نیست. تمام ابزارهای مورد نیاز در این دوره را خواهید آموخت.

شرح

به “ایجاد شخصیت نهایی در بلندر: از مبتدی تا حرفه ای” خوش آمدید.

در این دوره ما از نرم افزار منبع باز سه بعدی ، Blender ، برای یادگیری نحوه مدل سازی ، بافت و تطبیق شخصیت های سه بعدی با ظاهری حرفه ای استفاده خواهیم کرد.

  • ما با مرور کلی رابط کاربری بلندر شروع می کنیم ، بنابراین می توانیم با آن و با تمام ابزارهایی که برای توسعه دوره مورد نیاز است آشنا شویم. ما با اصول اولیه ، نحوه حرکت در نمای نما ، دستکاری اشیاء در صحنه و یادگیری برخی از میانبرها آشنا می شویم. ما می توانیم با نرم افزار کارآمدتر کار کنیمبه
  • هنگامی که عملیات اجرایی اولیه Blender را به پایان برسانیم ، در واقع شروع به ایجاد برخی از شخصیت ها می کنیم. اولین رویکرد ما به مدل سازی سه بعدی با استفاده از تکنیک مدل سازی جعبه ای است که به ما امکان می دهد مدل سازی یک شخصیت سطح سخت، ما از تصاویر مرجع و برخی از اشکال سه بعدی اولیه برای ایجاد یک ربات استفاده خواهیم کرد.
  • سپس ما شخصیت دوم خود را که یک موس است ایجاد می کنیم. در اینجا ما از تکنیک مدل سازی چند ضلعی استفاده می کنیم که به ما امکان می دهد الگوی شخصیت های ارگانیکبه
  • برای آخرین و بزرگترین پروژه ما ما یک شخصیت انسانی ایجاد خواهیم کردبه ما از دو تکنیک مدل سازی چند ضلعی و روش مدل سازی منحنی ها استفاده خواهیم کرد. ما مطمئن می شویم که با لبه مناسب برای انیمیشن کار می کنیم و صورت ، بدن ، دست ، پا ، مو ، لباس و کفش را از ابتدا مدل می کنیم-خلق شخصیت نهایی در بلندر
  • هنگامی که ما مدل سازی انسان را به پایان رساندیم ، با بازکردن تمام قسمت های شخصیت نقشه های UV آن را باز می کنیم ، بنابراین بعداً می توانیم آن را بافت کنیم. برای مرحله سایه زنی ، ما روش های مختلفی را که می توانیم برای ایجاد مواد استفاده کنیم ، یاد می گیریم، مانند رنگ آمیزی بافت ها در سایر نرم افزارهای نقاشی دیجیتال ، استفاده از بافت های موجود در اینترنت ، ایجاد و استفاده از نقشه های PBR ، ایجاد بافت های رویه ای و استفاده از ابزار Texture Paint خود Blender.
  • بعداً ، با بخش تقلب ادامه می دهیم. ما قادر خواهیم بود یک دکل صورت ایجاد کنیم با استفاده از کلیدهای شکل ، استخوان با محرک و محدودیت ، بنابراین شخصیت انسان ما می تواند برخی از حالات چهره را دریافت کند. سپس ما دکل بدن را ایجاد می کنیم با افزودن استخوان ها و پیروی از روش مناسب برای حرکت آنها ، تفاوت بین سینماتیک جلو و معکوس را درک می کنیم و از کنترل کننده هایی استفاده می کنیم که به ما اجازه می دهد شخصیت را نشان دهیم. پس از آن ، ظاهری زیبا به استخوان ها می دهیم تا استفاده از دکل جذابتر و بصری تر شود.
  • در نهایت ، ما وزنه های خودکار را از دکل به مش اختصاص می دهیم و همچنین می آموزیم که چگونه وزنه ها را به صورت دستی با ابزار Weight Paint در Blender رنگ آمیزی کنیم ، بنابراین می توانیم تاثیر استخوان ها را با توجه به نیاز خود تغییر دهیم.
  • در پایان ، وقتی همه این کارها انجام شود ، ما قادر خواهیم بود شخصیت خود را مطرح کنیم و ما آماده استفاده از شخصیت انسانی خود برای اهداف انیمیشن خواهیم بود!

بنابراین ، اگر می خواهید بتوانید شخصیت های سه بعدی خود را برای انیمیشن ایجاد کنید ، این دوره مناسب شماست!

در پایان دوره ها ، شما به طور کامل آموزش خواهید دید و تمام مهارت های لازم برای ساختن شخصیت های شخصی خود را در بلندر خواهید داشت.

این دوره دارای بیش از 30 ساعت محتوا ، بیش از 200 فیلم و یک معلم است که فقط می خواهد دانش خود را با هنرمندان سه بعدی به اشتراک بگذارد.

منتظر چی هستی؟ با ما همراه باشید تا شخصیت های سه بعدی حرفه ای را با بلندر بسازیم!

این دوره برای چه کسانی است:

  • افرادی که درباره دنیای مدل سازی و انیمیشن سه بعدی کنجکاو هستند.
  • افرادی که مایلند نحوه ایجاد شخصیت های سه بعدی حرفه ای را بیاموزند.

ایجاد شده توسط مونیکا چاوز تروچز

حجم: 24.81 گیگابایت

آموزش دانلود

https://www.udemy.com/course/ultimate-character-creation-in-blender/

[ad_2]

به این مطلب امتیاز دهید

توجه و هشدار
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از تگ سرویس و سایت های آن پیگرد قانونی دارد.
هرگونه کپی برداری از قالب و مطالب شرعا حرام بوده و پیگرد قانونی دارد وقابل پیگیری خواهد بود!
منبع تگ سرویس
رمز فايل : www.tagservice.ir
۳ سال به صورت حرفه ای با وردپرس کار میکنم و به کارهای وب و سئو و همچنین برنامه نویسی علاقه مندم.
نوشته ایجاد شد 70

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
تبلیغات class=